Reklamačný servis pán Kukučka
U nás v Biodiacelia máme radi keď všetko šlape. Postup reklamácie je jednoduchý a my vám zaručíme, že vašu sťažnosť vybavíme rýchlo. Spoľahnite sa.
Chcem vrátiť tovar
Tovar môžete vrátiť odstúpením od kúpnej zmluvy do 14 dní od dodania tovaru. Stačí, ak nám ho pošlete na našu adresu.
Dostali ste poškodený balík alebo máte iný dôvod na reklamáciu?
Reklamáciu nám nahláste najneskôr do 48h od prebratia tovaru.
Balík je poškodený pri preberaní
Pri preberaní balíka od kuriérskej spoločnosti dajte pozor, či nie je balík viditeľne poškodený. Ak si všimnete, že balík javí známky poškodenia, zapíšte to do preberacie protokolu.
V prípade ak balík kvôli poškodeniu odmietnete prebrať, kontaktujte nás a nový balík vám odošleme k vašej spokojnosti
Našiel som nedostatky po otvorení balíka
Urobili sme chybu? Povedzte nám to a my urobíme všetko, aby sme ju čím skôr napravili
V prípade poškodenia alebo zámeny produktu vám na naše náklady produkty nahradíme.
Ako zabaliť balík v prípade reklamácie?
1. Zvoľte vhodnú krabicu
Ak tovar zasielate v krabici, v ktorej vám bol tovar dodaný, vždy skontrolujte, či krabice nie je niekde poškodená.
2. Zvoľte vhodnú výplň
Krabicu sa snažte vyplniť, aby sa tovar behom prepravy nepoškodil.
Krabicu zalepte lepiacou páskou
Všetko pripravené!
Kontakty pre oznámenie reklamácie:
Tel. č.: +421 948 733 665
E-mail: eshop@pankukucka.sk
Adresa pre vrátenie balíka:
Biodiacelia s.r.o.
B.S.Timravy 2394/3
917 01 Trnava
V prípade reklamácie uveďte nasledujúce údaje, aby sme rýchlejšie mohli reklamáciu vybaviť.